Pamiętacie tę reklamę ZUSu, która niedawno do znudzenia była wyświetlana w telewizji?
Za jej wykonanie ZUS zapłacił 123 000 zł (dla „Spółka filmowa s.c. Piotr Rostkowski i Sławomir Komorowski”) oraz 1,5 mln zł (dla „Fabryka Komunikacji Społecznej”) za emisję w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat oraz TVN24.
Poniżej zamieszczam kopie faktur, które otrzymałem z ZUSu w trybie dostępu do informacji publicznej:
1. za wykonanie spotu.
2. za emisję spotu.
W ramach tzw. prewencji wypadkowej ZUS oferuje dofinansowania dla mikro-, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na projekty inwestycyjne oraz doradcze dot. poprawy bezpieczeństwa pracy pracowników. Jest to dość szczegółowo opisane na stronie internetowej ZUSu (link).
Uważacie, że reklama w TV jest dobrą formą dotarcia z tą ofertą do przedsiębiorców?
PS. Wciąż trwa zbiórka na stworzenie Publicznego Rejestru Umów – proszę o wsparcie: